Αρχική » Οδηγός Καζίνο » Online Casino » Τι είναι η ταυτοποίηση στοιχείων (Know Your Customer – KYC)

Τι είναι η ταυτοποίηση στοιχείων (Know Your Customer – KYC)

ταυτοποίηση στοιχείων

ταυτοποίηση στοιχείων (η αλλιώς γνωρίστε τον πελάτη σας – Know Your Customer – KYC). Η διαδικασία αυτή εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στον τραπεζικό τομέα όπου οι τράπεζες υποχρεώθηκαν να ζητούν τα στοιχεία των πελατών στην προσπάθεια των κυβερνήσεων να καταπολεμήσουν / περιορίσουν το μαύρο χρήμα και τα χρήματα που προέρχονται από παράνομες δραστηριότητες (εμπόριο όπλων, ναρκωτικών κλπ). Ουσιαστικά το κράτος μέσω αυτής της διαδικασίας υποχρεώνει τις εταιρίες να κάνουν ελέγχους για την ποιότητα και ακεραιότητα των πελατών.

Σήμερα η ταυτοποίηση στοιχείων (η αλλιώς γνωρίστε τον πελάτη σας – Know Your Customer – KYC) έχει αρχίσει κι εφαρμόζεται από όλο και περισσότερες εταιρίες σαν απαραίτητη προϋπόθεση για να συνδιαλλαγείτε μαζί τους και φυσικά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να παίξετε σε μία σοβαρή online στοιχηματική εταιρία ή σ’ ένα ποιοτικό οnline casino, καθώς όλες οι εταιρίες είναι υποχρεωμένες να εφαρμόσουν την οδηγία για να μπορέσουν να πάρουν αδειοδότηση από τις αρχές.

 

1.) Τι ζητάνε οι εταιρίες για την ταυτοποίηση στοιχείων;

Οι εταιρίες ζητάνε ένα επίσημο αποδεικτικό του ποιος είστε (ταυτότητα, διαβατήριο,  δίπλωμα οδήγησης, δεν είναι αποδεκτά τα φοιτητικά πάσα ή κάρτες γυμναστηρίου, λεωφορείου κλπ) κι ένα επίσημο αποδεικτικό για την κατοικία σας (λογαριασμός ΔΕΗ στο όνομα σας, εκκαθαριστικό εφορίας, βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από ΚΕΠ/Δήμο, τραπεζικό έγγραφο το οποίο αναφέρει τον τόπο κατοικίας σας κλπ).  Αυτά αρκεί να τα στείλετε σε email σκαναρισμένα είτε από φωτογραφία κινητού τηλεφώνου (όπου φαίνονται διακριτά τα στοιχεία). Σας παραθέτουμε αυτό που γράφει για το KYC o Stoiximan:

Σημαντική αλλαγή για τον λογαριασμό σου! 

Σύμφωνα με τον Κανονισμό εναντίον του ξεπλύματος μαύρου χρήματος στην αγορά υπηρεσιών τυχερών παιγνίων (ΦΕΚ 3162/25.11.2014), στον οποίο το Stoiximan.gr συμμορφώνεται πλήρως στα πλαίσια του ΝΟΜΙΜΟΥ και ΑΣΦΑΛΟΥΣ παιχνιδιού που προσφέρει στα μέλη του, είμαστε υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε ότι: 

  • τα στοιχεία που υπάρχουν στον λογαριασμό σου είναι ορθά και σε ισχύ και
  • ότι ο λογαριασμός σου είναι ταυτοποιημένος (η διαδικασία αυτή θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί – εάν αυτό δεν έχει ήδη γίνει στο παρελθόν – μέχρι την 01.01.2015 προκειμένου να συνεχίσεις να έχεις πρόσβαση στο Stoiximan.gr από εκείνη την ημερομηνία και μετά)

Επομένως Θα σε παρακαλούσαμε να διαθέσεις μερικά λεπτά προκειμένου να ελέγξεις τα στοιχεία αυτά κάνοντας είσοδο στον Λογαριασμό σου, και να επιβεβαιώσεις εάν αυτά είναι ορθά και σε ισχύ. Στην περίπτωση που κάποιο από τα στοιχεία, αριθμός τηλεφώνου ή δηλωθείσα διεύθυνσή σου, δεν είναι ορθά και σε ισχύ, έχοντας κάνει είσοδο στον λογαριασμό σου, επίλεξε “Λογαριασμός” και στην συνέχεια “Προφίλ”. Εκεί πραγματοποίησε τις όποιες απαραίτητες αλλαγές για την επικαιροποίηση των στοιχείων του λογαριασμού σου και πάτησε “ΟΚ”. 

Μόλις ολοκληρώσεις την διαδικασία επικαιροποίησης, θα χρειαστεί να ολοκληρώσεις και την διαδικασία ταυτοποίησης του λογαριασμού σου, εάν αυτό δεν έχει ήδη συμβεί μέχρι τώρα, σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία, για να συνεχίσεις απρόσκοπτα να χρησιμοποιείς τον λογαριασμό σου και μετά την 01.01.2015. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης θα χρειαστεί να μας στείλεις με email στο docs@stoiximan.gr (φωτογραφημένο ή σκαναρισμένο) 

  • Έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητάς σου ή του διαβατηρίου σου
  • Έγχρωμο αντίγραφο ενός πρόσφατου (έκδοση εντός τελευταίου τριμήνου) επισήμου εγγράφου στο οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμό σου και η διεύθυνσή σου ( πχ λογαριασμός ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, OTE, κινητού, μηνιαίος λογαριασμός τράπεζας, Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86 (πρώην Ν. 105) συμπληρωμένη και επικυρωμένη από ΚΕΠ, εκκαθαριστικό κλπ

Στην περίπτωση που χρειαστείς κάποια επιπρόσθετη διευκρίνηση για την διαδικασία ταυτοποίησης, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Μελών (email στο support@stoiximan.gr // Call me Back // Live Chat) και ένας εκπρόσωπός μας θα έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σου.

2.) Πότε ζητάνε τη διαδικασία ταυτοποίησης;

Οι εταιρίες που είναι αδειοδοτημένες στο Ηνωμένο Βασίλειο ζητάνε τη διαδικασία ταυτοποίησης έως και 48 ώρες μετά την εγγραφή. Στην Ελλάδα οι περισσότερες νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες ζητάνε τη διαδικασία ταυτοποίησης πριν την πρώτη ανάληψη. Παρόλα αυτά συνιστούμε να την κάνετε αμέσως μετά την εγγραφή σας κι αν αυτό δεν είναι εφικτό οπωσδήποτε πριν την πρώτη σας κατάθεση. Είναι αφέλεια να καταθέσετε κάποιο σεβαστό ποσό και να κολλήσει η ανάληψη σας στην ταυτοποίηση των στοιχείων σας.

3.) Με τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια δε ζητείται η διαδικασία ταυτοποίησης

Λάθος. Tα ηλεκτρονικά πορτοφόλια επισπεύδουν την ταχύτητα των αναλήψεων και καταθέσεων σας, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τη διαδικασία ταυτοποίησης.

4.) Δε θέλω να δώσω τα στοιχεία μου στο ίντερνετ

Απόλυτα κατανοητό αλλά τα έχετε ήδη δώσει στο taxisnet!!! Παρόλα αυτά μπορείτε στα έγγραφα που στέλνετε στην εταιρία στοιχήματος να γράψετε: Για χρήση από την εταιρεία ΧΧΧΧ, αποστέλλεται αποκλειστικά για λόγους ταυτοποίησης του λογαριασμού μου. Οι περισσότερες εταιρίες το δέχονται αλλά υπάρχουν και κάποιες που λένε ότι δεν αποδέχονται το έγγραφο λόγω παραποίησης. Γι αυτό καλό είναι να ταυτοποιήσετε πριν καταθέσετε ώστε αν παρουσιαστεί τέτοιο πρόβλημα να πάρετε ήρεμα την απόφαση σας χωρίς να εκκρεμεί κάποια ανάληψη σημαντικού ποσού.

5.) Μπορώ να αποφύγω την ταυτοποίηση στοιχείων;

Αν θέλετε να παίξετε καζίνο με πραγματικά χρήματα ή στοίχημα στο ίντερνετ δεν μπορείτε να την αποφύγετε, ειδικά μετά τη δημοσίευση του ΦΕΚ 3162 / 25-11-2014 είστε υποχρεωμένος να υπακούσετε τους κανόνες.